Our specialty is to make your special day never be forgotten and the taste will always felt in your mouth and you wanting more. These are the secret recipe from the name you can trust.. Sweet Ummi Bakery

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kepakaran kami adalah membuat hari istimewa anda akan diingati dan dikenang sampai bila-bila dan menjadi igauan ditekak anda dan berkata saya nak lagi lepas ini, itulah resepi rahsia air tangan kami dari Sweet Ummi Bakery.

JADUAL SWEET UMMI BAKERY

Nov 7, 2008

Sepupuku dalam kenangan

Malam tadi jam 10.15 bersamaan 7 Nov 2008, Pak De ku telefon bagitau yang anaknya... Aishah telah kembali ke Rahmatullah lebih kurang jam 10.00 malam... aku terkejut sebab ku rasa baru lagi ku jumpa semasa raya bebaru nie... dapat beraya bersama-sama dan dia suka melayan kerenah anak-anakku... dan anakku Husna n Mirza sukakannya... sebab ngan orang lain dorang tak nak... tapi ngan sepupuku ini dorang manja..

Dalam usia yang baru 22 tahun dia pergi... sebab aku kakak sepupu yang paling tua dan sulong dalam keluarga... so dorang nie mmg ler adik-adik bagiku... aku mmg sayang ngan semua sepupuku... sebab kami semua rapat dan mesra... akan terasa kehilangan.. aku tak dapat pulang nak tengok jenazahnyer di kampungku... sebab banyak perkara yang perlu aku uruskan di sini...

Yang aku tahu dia sepatutnya final exam di Kolej Poly-Tech MARA Kuala Lumpur (KPTM) tapi tak sampai hajatkan.... dia terlantar 2 mggu jugak kat Hospital Ampang... dan Mak nyer tunggu di hospital... sebenarnyer dia ada sakit Thalassemia , sebelum nie Abangnyer telah pergi dulu 2 tahun yang lalu ... sedihnyer aku tak tengok buat kali terakhir.... klw aku balik pun dah mmg x sempat... macam arwah Tok Aki ku dulu semggu sebelum Bulan Syawal baru2 nie... begitu juga.... aarggghhhh.... sedeyyyyy....

Kepada yang membaca coretanku ini.... tolonglah sedekahkan AL-FATIHAH buat adik sepupuku ku ini... semoga tergolong dikalangan orang-orang yang beriman... AMIN...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails