Our specialty is to make your special day never be forgotten and the taste will always felt in your mouth and you wanting more. These are the secret recipe from the name you can trust.. Sweet Ummi Bakery

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kepakaran kami adalah membuat hari istimewa anda akan diingati dan dikenang sampai bila-bila dan menjadi igauan ditekak anda dan berkata saya nak lagi lepas ini, itulah resepi rahsia air tangan kami dari Sweet Ummi Bakery.

JADUAL SWEET UMMI BAKERY

Feb 15, 2009

Mee Kuning ku jadik Merah darah.....

Sebenarnyer aku nak stori skit pasal semalam aku wat mee kuning nie... dh tukau color... eee ngeri lak.. ada 2 paket satu lain satu lagi yg nie... tapi yang nie aku try pagi tadi... konon nak wat mee goreng mamak... tergerak hati nak rendam jap guna air suam campur kunyit... tetiba... terjadiklah satu adegan bertukau warna kat mee kuning nie jadik mee merah berdarah... eeeiii ngeri lak aku nak makan... kembang tekak... tak kan aku makan lagik mee kuning selain wat sendiri... cuba tgk gambar yg telah di snap tadi.... aku pun dh wat aduan kat fomca... apa lah criternyer yerrr....
Mee kuning nie dah direndam baru seminit jadik gini...
banding ler sendiri...

close up.... merah berdarah... eeeeeeeee........

ada lagi...

aku beli kt kedai nie... di Bandar Baru Uda...
sapa nak bayar balik aku yang cuma RM2.20 sepaket nie...

tengok ler bahannya.... tak tulis asid borik kan.... mana .... tipuuuu.... RACUNNNNN.........

ni dia mee tu... jangan beli lagi... di Johor Bahru jer nie...
sebab buat kat sini....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails