Our specialty is to make your special day never be forgotten and the taste will always felt in your mouth and you wanting more. These are the secret recipe from the name you can trust.. Sweet Ummi Bakery

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kepakaran kami adalah membuat hari istimewa anda akan diingati dan dikenang sampai bila-bila dan menjadi igauan ditekak anda dan berkata saya nak lagi lepas ini, itulah resepi rahsia air tangan kami dari Sweet Ummi Bakery.

JADUAL SWEET UMMI BAKERY

Dec 20, 2009

Wedding Sepupu di Pandan Indah...KL

hubby layan anak2 makan...

my abah, my mother ... dok skali...


pengantin lelaki nie my sepupu...

mmm... nak potong kek tuuuu... kek tu aku tak buat...


Sabtu 19 Disember .. ala semalam... sempat lari jap pepagi pi KL... kat Pandan Indah... pi wedding anak makcu ku kt sana... Pengantin Izarul & Hidayah... Izarul tu anak makcu kuu... ramai yang datang.... semua adik beradik abahku datang... dari utara sampai selatan (aku tuu) heheh datang lah... ramai dapat aku jumper... maklum ler,... kenduri kawin semua mesti datang... sepupu dari Jepun pun balik... sebab lepas nie.. adiknyer plak nak kawin on 25 dis nie... kat Jerantut plak... aku tak leh balik... tapi bakal pengantin dh aku jumper... semoga selamat semuanya... pas tu petang tu gak aku balik semula ke JB.... pasal esok anak sedara hubby nak bertunang... kat Impian Emas.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails