Our specialty is to make your special day never be forgotten and the taste will always felt in your mouth and you wanting more. These are the secret recipe from the name you can trust.. Sweet Ummi Bakery

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kepakaran kami adalah membuat hari istimewa anda akan diingati dan dikenang sampai bila-bila dan menjadi igauan ditekak anda dan berkata saya nak lagi lepas ini, itulah resepi rahsia air tangan kami dari Sweet Ummi Bakery.

JADUAL SWEET UMMI BAKERY

Feb 16, 2010

Kelas Novelty Cake Ben10 & Fancy Cookies... Kak Zati

My Novelty Cake... Ben10

Fancy Cookies...

Mirza & Husna nak belek kek nie...mmmm


Sebenarnyer dah lama nak pi kelas kak zati nie... tapi biler balik pahang jer ... tak sempat.. cuti kejap jer... maklumler... jauh kan dari JB ke Pahang... dah sampai kampung mesti nak rehat punyer... tapi kali nie aku nekad nak pi jugak... at last dapat jugak aku ke kelas fancy cookies n novelty cake .. sampai kt bandar Pekan... tak tau rumah kak zati... anak nyer yang tunjuk jalan ke rumah... sian kak zati blom sempat nak kemas dapur ada jer kelas... heheheh... last mggu tu aku ler... seronok pi kelas akak nie... cam dah kenal lama... dok borak jer... sambil wat kek... terkeluar bahser pahang aku weh... hehehhe... anak-anak & my hubby plak sabar menunggu aku siapkan kek & cookies sampai selesai... tu yang bergambor tu... gamat jugak anak aku kt rumah kak zati... apa pun thanks kak zati...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails